Monday 23 January 2017

KeTs: Gili Air'i tiir

Ahhoi! Eile tegin esimese tiiru peale Gili Air'ile. Mulle meeldib siin veidi rohkem, kui Gili Menol. Juttude põhjal peaks Meno just olema kõige rahulikum kolmest Gili saarest, aga minu vaikusepunktid lähevad Air'ile - siia ei ole mingit tümpsu kosta, kuigi söögikohti ja kokteili(ka maagiliste seenekokteilide) kohti on palju.
Ööbin väga lihtsas, samas hubases joogakeskuses H2O. Mul on küll eraldi väike majake, aga vannituba on backpacker'itele omaselt jagamiseks. Minu jaoks uus ja teistmoodi kogemus - lahe!✌️
Saabusin siia public boat'iga, mis vahepeal ikka mõnuga kõigutas. Sisustasin selle 25 minutit loksumist oma eelmise blogipostituse koostamisele.
Airil on lisaks jalgratastele ja hobustele näha ka mõningaid ilma mootorihääleta elektrirollereid. Siiski tunduvad kaarikud ja ainult inimese kondimootoril edasi liikuvad kaherattalised saarele paremini sobivat😊
Mis mulle Gili Airil veel Menost enam meeldib on söögikohad. Siin on palju põnevate tervislike menüüdega söögikohti. Päeval tutvusin imemaitsva Pachamama Organic cafe menüüga ja ägeda interjööriga...
Õhtul kimasin veloga Mowie's rannabaari, kus oli kvaliteedi indikaatoriks suur rahvahulk, nii et einestamiseks võtsin istet terrassi servale. Nende kikerherne salat ja värske kookos olid viimase peal😊
Juba 20 paiku tundsin, et täna tuleb uni varakult ja hakkasin rattalukku eemaldama, et koju liikuda. Kuna koti panin rattakorvi, siis lisaraskusega kadus rattal tasakaal nii, et sarve ots lendas täie hooga mulle jala peale - aiiiiii see oli valus😬 
Õnneks 1 kohalik kunde märkas seda vahejuhtumit mu jalgrattaga ja lendas köögist haaratud esmatarbe karbiga mulle kohe appi😊
Ega midagi väga hullu ei ole, väike täke, mis aga piisavalt sügav, nii et verd hakkas ikka immitsema. 
See haavake pole midagi, veidi rohkem on tunda valusmagusat valu, mis gravitatsioonijõu hooga muutis jalale langenud sarveotsa matsu päris tugevaks.
Aga pole hullu, hoian haavakesel silma peal ja küll see terveks saab.
Hommikul sain igatahes oma jooksu ja jalutuskäigu ära teha✌️
Tõusin 6.20 ja nautisin inimtühja saart ja kaunist päikesetõusu Lomboki mägede tagant🌞
 
Eile sain esimest korda veidi liiga palju päikest, nii et täna tuleb raamatu lugemise, massaaži ja vedelemise päev. 

No comments:

Post a Comment