Thursday 19 January 2017

Hanno: valu ja mõnu

Ärkasin hommikul yles ja MUL OLI NII KRDI VALUS!!! Terve keha oli põlenud ja tulipunane. Mis sest, et ma panin 30se faktoriga kreemi eile. Siinne päike ja UV on ikka kordades erinevad. Edasi - pmst eilne kordus, mõnede eranditega. Kõigepealt väikke breakfast, edasi väike tiir scootriga, poest Aloe Vera geeli ostmine ja siis läksimegi kohe randa. Sai ujutud ja chillitud ja mussi kuulatud VARJU ALL seekord ja korraliku protectioni all. JA SIIS!! Rentisime Jet Ski. Pakkuge, kas ma võtsin sellest viimast?? JAH! Nii viimast, et käisime uperkuuti ja keerasime jet ski uperkuuti. Ja siis kysisin instruktorilt, et kas seda juhtub tihti siin ja vastus oli, et harva, eriti nende puhul kes esimest korda sõidavad. Igatahes, meil olid päästevestid seljas ja saime ilusti korda. Edasi sai lainetes hypatud sellega ja niisama gaas põhjas kulgetud. Intruktor käis vahepeal korral kutsumus a ta oli mõistlik mees - sai aru, et funnida tuleb ka.

Siis väike basseinibaar, 1 kohustuslik kylm õlle ja nyyd valmistume Seminyaki minekuks. Plaan on õhtust syya restoranis Mama San ja edasi minna Potato Head Beach Clubi puusi liigutama.

Homs osas sai kokku lepitud, et autojuht viib meid Ubudi ja siis veedame yhe öö seal ja laup lähme Monkey Forestisse, riisipõldudele jne ja laup õhtul tuleme kõik koos Ketsiga tagasi lõunasse, sest pyhap hommikul kell 6 hommikul võetakse meid peale ja viiakse veesteremooniale koos kohalikega ja see kestab terve päev.

Eilsest - pmst käisin ma kõige uhkemas restoranis kuhu ma selle elu jooksul sattunud olen. St Regis lukshotellis. See oli tõesti impressive. Aga toit - good, but nothing special!!! Nagu Eesti miski selline keskmiselt hea restoran - Tartu Meat Market vms... sry, a ma olen nõudlikuks muutunud.

Saab olema põnev. Homme on veel ka lilletseremoonia.

 

 

 

 

 

Mõnus on, Puhkus.

Hanno

No comments:

Post a Comment