Wednesday 18 January 2017

Hanno: vigade parandus. lubaduse täitmine. update.

Täidan lubadust!! Lubasin Ketsile, et täna teen blogipostituse ära!!! Sest tegelikult me leppisime ju kokku, et teeme kordamööda neid ja tema ei saa ju uut enne sisse kanda kui ma pole enda omaga maha saanud. Just saying...

Aga!!

Kõigepealt tänasest. Ideaalne päev siiani - ausalt - ja tõotab nii ka jätkuda!  Ilm on täna esimest päeva väga (!) ilus. Hommikul ärkasin üles - omlett ja värskelt pressitud mahlad ning kohvi. Edasi randa...just to work on my tan you know...igatahes, meres sai ujutud kordi vähemalt 5, vahepeal värsked ja külmad smuutid, Patty Smithi raamat, muss jne. Lõpetuseks basseinibaaris 1 külm õlle ja suhtlused uute inimestega. Nüüd väike dush ja pärast sissekande tegemist massaaži! Edasi ilmselt natuke rolleriga kruiisimist ja õhtuks on laud kinni pandud ühte Bali parimasse restorani - Kayaputi At St. Regis Bali Resort Restaurant. Pmst kui guugeldada, siis usun, et võib aimata, et miks see tõotab mõnus tulla. Ma ootan seda ka seepärast, et siiani olen pidanud Bali toidus pettuma, tõsiselt. Tai köögiga pole andnud võrrelda. Teine asi, mislles olen pidanud pettuma, on olnud ilm. See jutt, et vihmaperioodil sajab siin 20 min ja siis on jälle ilus, peab ainult ses osas paika, et enam ei saja, pilved on siiski ju taeva jäänud. Tänane on aga ernd, tõesti ilus päiksepaisteline ilm ja TAN on saanud tegelemist ohtralt.

Mis siis veel vahepeal teinud oleme?

Eile nt käisime kohas nimega Canggu ja saime kokku Kadiga (Tombak - kaditombak.com). Kadiga jõime kohvi ja pidasime plaani. Leppisime kokku, et ta organiseerib meile paar parimat tseremooniat (lille- ja veetseremoonia. Veetseremoonia pidi kusjuures sellime olema, et läheme mägedesse ja see toimub vees ja me peame järjest vees viibima 4 tundi koos kohalike võõraste inimestega, kes ilmselt ühtegi sõna inglise keelt ei räägi, kuid see pole probleem, sest jumalad pidavat nii või teisiti meiega oma keeles suhtlema!). Ka organiseerib Kadi meile kohtumis shamaaniga - healer ja selgeltnägija ühes. Saab siis näha kas minu skeptitsism saab hoogu ses osas juurde või lööb hoopis kõikuma. Me lähme kusjuures väidetavalt parimatest parima juurde. Kes pole ka väga odav.... aga no mis seal ikka - kui juba, siis juba. Samuti organiseerib Kadi meile osalemise Bali peapeestrinna Melukat tseremoonial. Millest me ei pidanud midagi aru saama aga see pidi olema lihtsalt nii eriline, et on kohe. Ja lõpetuseks pidi ta meid viima kuskile joa alla mägedes kus on nii-öelda zero-energy zone. Ehk siis koht, kus me ei pidavat midagi tundma, aga seda pidi vaja olema puhastumise jaoks. Ma kõike seda, millest me rääkisime ja mida Kadi meile Bali kohta seletas, siia ei hakka kirjutama, sest ma lihtsalt ei viitsi! Tulge ise kohale - ma usun, et te ei kahetse.

Ja siis käisime Laura elukaaslas juhitavas luksus-hotellis imeilusas kohas. Sõime seal õhtust ja tegime pilte ja võtsime mõned drinksid. Emmanuel oli külalislahke ja teised ka kuna ilmselt tahtsid bossile meelejärgi olla. Laura ise annab seal joogatunde, kus Keete igal hommikul käib.

Canggu lähedal proovisin mina ka Bali illegaalse Uberi ära. Ideaalselt toimis, in the middle of nowhere sain 10 minutiga auto ja sain tunni ajaga hotelli. Ma ei viitsinud naistega kaasa minna miskile veevärgile, sest sinna oli liialt pikk maa autoga. Selle asemel lasin Nusa Dua piirkonnas oma scootriga ringi, käisin massaažis jne. Chill oli.

Peale Kadiga koos orgunnitavate tegevuste plaanime minna veel Gili saartele paadiga, Lomboki saarele kohaliku lennukiga (moosiriiul/muruniiduk-take it as you wish). Siis muidugi Ubud ja riisipõllud/templid/monkey-forest ja muu klassikaline. Mina tahan veel jetiga merel kihutada ja muid hullusi teha. Vb ka surfikoolitusele Kadi surfarist mehega. We'll see. Aega nii palju ka pole aga vast mahutab ära need tegevused.

Seda ka, et sorry mu tähevigade pärast. Keete pahandas, et ma teen kirjavigu. Et sorry siis nede eest!! Ma lihtsalt ei viitsi parandada (see oli nyyd meelega :D).

Kunagi kirjutan jälle. Klassikaline: tervitused suviselt Balilt talvisesse Eestisse. Enjoy!! :D

 

 

 

 

 

 
Hanno

PS! Ja Keete saab nyyd jälle blogida!!!!! Kuna mina sain oma sissekandega maha :D

No comments:

Post a Comment